Welkom

Graag laten we je kennis maken met tennis. Tennisvereniging Deurningen beschikt over vijf tennisbanen, waarvan drie gravelbanen en twee Pro Vision tennisbanen. Hierdoor kan er het gehele jaar door gespeeld worden. Alle banen zijn voorzien van LED verlichting.

Tennisvereniging Deurningen is een gezellige vereniging, waar veel georganiseerd wordt voor zowel de beginnende als de gevorderde tenniss(t)er. Een voorbeeld hiervan is het jaarlijkse Mix Challenge toernooi waar veel clubleden aan meedoen. Ook kun je tennissen in de georganiseerde KNLTB competitie. Onze tennisvereniging is met veel teams actief aan de diverse competities op verschillende dagen van de week. Mocht je behoefte hebben om je techniek nog wat bij te schaven, dan helpen onze tennisleraren je daar graag bij.

Kortom; er valt genoeg te beleven, je bent van harte welkom!