Tennisles senioren

Bij Tennisvereniging Deurningen kun je ook tennisles krijgen op jouw niveau. Tennisles wordt voor eenieder geadviseerd.

Lessen kunnen worden gegeven op dinsdag-, woensdag- of donderdagavond. Deze worden verzorgd door Roy Abbink, Evelien Wennink en Sophie van Tongeren.

De voorjaar- en zomerlessen (18x) starten jaarlijks eind maart en de najaars- en winterlessen (15x) eind september.

Opgave voor tennisles staat open voor alle seniorenleden van de vereniging. Bij een lesgroep van 8 deelnemers bedraagt het voorjaar-/zomerles-tarief ca. € 93,00 per persoon c.q. het najaars- en winterles-tarief ca. € 80,50 (prijswijzigingen voorbehouden). Bij minder deelnemers per groep zal het tarief naar rato per persoon stijgen.

Indien je samen met vrienden of vriendinnen les wilt, geef je dan samen op en laat ons weten dat jullie bij voorkeur in één groep les willen. Afhankelijk van de animo, kunnen er wel anderen bij jullie in de groep worden geplaatst.

De indeling voor de lessen vindt plaats op volgorde van aanmelding. Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar [email protected].