Tennisles jeugd - junioren

Onze jeugdleden bestaan uit een A-groep en B-groep.

Een A-jeugdlid krijgt van Tennisvereniging Deurningen wekelijks tennisles. Dit zijn circa drieendertig (33) tennislessen per jaar.

Een B-jeugdlid krijgt van Tennisvereniging Deurningen - na het voetbal- en handbalseizoen - in de zomerperiode vijf (5) tennislessen aangeboden.

De jeugdleden kunnen ook deelnemen aan alle activiteiten, zoals een mini-maxi toernooi, de clubkampioenschappen en competitiewedstrijden.

Vanaf de middelbare school worden de jeugdleden automatisch junior-lid van de vereniging. De junioren kunnen ook wekelijks les blijven volgen bij onze vereniging.

Zowel jeugdleden als junioren betalen alleen de maandelijkse contributie en hoeven geen extra bijdrage te betalen aan de lessen. Onze tennisvereniging wil mede hierdoor het tennissen onder de jeugd zoveel mogelijk stimuleren.

De tennisleraar bepaalt in overleg met bestuur in welke groep het jeugdlid het beste tennisles kan volgen.