Zomerlidmaatschap TV Deurningen

10 juni 2019

Zomerlidmaatschap TV Deurningen

Mede door het succes van afgelopen jaren wil TV Deurningen ook dit jaar jongeren t/m 25 jaar de mogelijkheid geven om zomerlid van TV Deurningen te worden.

In de periode 1 juli tot 1 september kunnen  “zomerleden” van de tennisbanen gebruik maken, zonder dat zij volwaardig lid hoeven te worden van de vereniging. Dit houdt in dat een zomerlid niet wordt ingedeeld voor baanonderhoud of kantinedienst, echter daartegenover staat dat een zomerlid uitgesloten is van deelname aan activiteiten binnen de vereniging zoals toernooien, competities en evenementen. De kosten voor het zomerlidmaatschap zijn slechts € 30,=.

De “zomerleden” ontvangen een speciaal tijdelijk zomerpasje.
Bent u geïnteresseerd, geeft u zich dan vóór 30 juni aanstaande op door een e-mailbericht te sturen naar:
[email protected].

Nieuwscategorieën