Versoepeling regels vanaf 1 juli 2020

27 juni 2020

Opening tenniskantine / versoepeling regels.

Vanaf 1 juli 2020 gaat onze tenniskantine weer open. Ook zijn de regels voor het tennissen verder versoepeld.

Regels Tennissen

Het is niet meer noodzakelijk om voor de tijd in te schrijven om te kunnen tennissen. Wij gaan weer terug naar ons systeem van klokken. Op het moment dat je dan even moet wachten tot de baan vrij is gelden uiteraard de regels van 1,5 meter.

Tijdens de tennis hoef je met het dubbelen geen 1,5 meter afstand te houden. Een high five en handen schudden tijdens de wedstrijden doen we nog even niet.

Ook mogen de jeugd en junioren weer vrij spelen zonder toezichthouder.

Tenniskantine

Het is goed om met elkaar de geldende regels in acht te nemen en verantwoord met de opening van de kantine om te gaan. De volgende regels gelden voor de openstelling.

- Het is belangrijk om teveel groepsvorming te voorkomen dat je me je eigen tennisclubje plaatsneemt aan een tafeltje in de kantine of op het terras.

- Een verzoek is om zoveel mogelijk plaats te nemen op het terras; zodat het in de kantine niet te druk wordt.

- Houdt 1,5 meter afstand tot elkaar.

- Blijf thuis als je verkouden bent of griepklachten hebt.

- Om het bestellen te vergemakkelijken het verzoek om niet plaats te nemen aan de bar, maar een plekje in de kantine of op het terras te zoeken.

- De deur bij toilet zal de ingang van de kantine zijn en de terrasdeur de uitgang.

- Het verzoek is om de kantinedienst aan het einde van de avond te helpen zodat alles schoon wordt achtergelaten.

- Op de bar staan voldoende hygiƫne-maatregelen om na de tennis en bij het betreden van de kantine de handen te reinigen alsmede de tafel waaraan je plaatsneemt te reinigen.

- Graag zoveel mogelijk per pin afrekenen.

- Daarnaast gelden de regels van hetgeen is vastgelegd in Protocol Heropening Horeca (deze is achter de bar in gedrukte vorm aanwezig).

Voor vragen kun je contact opnemen met de Corona-verantwoordelijke Harold Oude Smeijers (06 100 30 679).