Uitnodiging Borrel Jeu de Boules Deurningen

03 oktober 2019

Het Bestuur van Tennisvereniging Deurningen nodigt hierbij alle vrijwilligers en leveranciers uit die hebben meegeholpen om onze prachtige Jeu-de-Boulesbanen te realiseren. Daarnaast zijn uiteraard alle nieuwe Jeu-de-Boulesleden van harte uitgenodigd voor deze gezellige middag.

Wanneer? Zondagmiddag 20 oktober vanaf 15.00 uur

Zonder hulp van alle vrijwilligers en leveranciers was deze klus nooit geklaard. Een enorme prestatie waar we met zijn allen ontzettend trots op mogen zijn. Daar willen we graag met jullie op proosten.

Jeu de Boules Deurningen is een succes! Uiteraard zijn de banen die middag beschikbaar vrij om onderling een potje te spelen. Het aantal actieve Jeu-de-Boules spelers staat inmiddels al op 40 en het aantal groeit nog steeds. Het blijkt een schot in de roos en te voorzien in de behoefte van de inwoners van Deurningen. Bent u ook van de partij? Laat het ons dan even vóór 15 oktober weten per mail via [email protected] of bel even met Harry Slaghekke: 06 27 02 57 57.

Graag zien wij u op zondag 20 oktober rond de klok van 15.00 uur op ’t sportpark van TV Deurningen!

Nieuwscategorieën