Tennisbaan ook geopend voor dubbelpartijen voor volwassenen.

22 mei 2020

Tennisbaan ook geopend voor dubbelpartijen voor volwassenen.

Vanaf vandaag is het voor leden van de Tennisvereniging Deurningen ook mogelijk om dubbelpartijen spelen.

De banen zijn open onder de volgende voorwaarden (dit op basis van het beleid van de KNLTB). Om te kunnen spelen is het van belang om de baan vooraf te reserveren. Dit kan via het nummer 06 100 30 679. De baanreservering wordt bijgehouden middels een white-bord op de tennisbaan waar de planning voor de betreffende dag is opgenomen.

-        Voor vrij tennis is het mogelijk om dubbel- en enkelpartijen te spelen.

-        Wedstrijden duren 40 minuten en is er 5 minuten tijd om te wisselen zodat de tennissers elkaar niet tegenkomen; houdt afstand van elkaar.

-        Op de dinsdag van 19.10 uur tot 22.30 uur is baan 4 en 5 gereserveerd voor de tennisles.

-        Op de woensdag van 19.00 tot 21.30 uur is baan 4 en 5 gereserveerd voor de tennisles.

-        Het is niet toegestaan op het park aanwezig te zijn zonder reservering van een baan.

Clubhuis/Toilet

Het clubhuis is niet geopend. Het toilet is voor leden te openen en hier kan men in noodgevallen gebruik van maken. EHBO Spullen zijn aanwezig in de Toiletruimte en de AED Is op de bekende plek aanwezig (Koehorstmaat 1). De toiletgroepen zullen dagelijks worden gereinigd; dit mede afhankelijk van het gebruik van ons tennispark.   Op verschillende plekken op ons park zullen desinfecterende middelen aanwezig zijn en plastic handschoenen.

Richtlijnen tijdens het spelen.

-        Neem je eigen ballen mee om te tennissen en markeer deze.

-        Neem je eigen materiaal mee zoals een bidon met water en een handdoek.

-        Ga tijdens het tennissen niet dichtbij elkaar zitten (bankje of stoelen).

-        Geef geen high fives.

-        Wissel van baanhelft met de klok mee.

-        Maak geen gebruik van de scoreborden op de baan.

-        Ga na het spelen direct naar huis.

-        Hou met het dubbelen de 1,5 meter in de gaten; laat dan soms een bal lopen als het niet anders kan.

Nieuwscategorieën