Street Challenge TV Deurningen 7 juli 2019

10 juni 2019

Op zondag 7 juli aanstaande houden we op de tennisbanen van TV Deurningen het Street Challenge toernooi.

De opzet is simpel, je maakt een team met je buurt of de straat. Met dit team speel je tegen andere teams. Links en rechts zijn of worden er al teams gevormd. Wil je ook meedoen, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar [email protected].

Je kunt je opgeven als individu, we voegen je dan toe aan een team uit jouw buurt / straat. Nog leuker is het om zelf een team te vormen, geef ons dan de namen door en de buurt / straat. Aan dit toernooi mogen zowel leden als niet leden deelnemen.

Hieronder even kort de opzet:

* Een team bestaat uit minimaal 4 personen, bij 8 of 12 personen maken we resp. 2 of 3 teams.

* Een team mag bestaan uit leden en niet leden van de vereniging.

* Leeftijd vanaf 18 jaar maar voor alle kinderen hebben we een leuk nevenprogramma met springkussen etc.

* Je wordt als team ingedeeld. Jullie bepalen zelf wie van jullie team op dat moment speelt.

* De kosten zijn € 10,- per persoon. Dit is incl. koffie, een hapje en drankjes.

* De drank na afloop is voor eigen rekening.

* We starten om 9.30 uur, einde is 13.00 uur.

* Mocht er veel deelname zijn dan gaan we de eindtijd iets opschuiven zodat iedereen minimaal drie keer kan tennissen.

* Voor de winnende buurt/straat is -buiten de eer- een mooie wisselbeker beschikbaar.

De teams moeten voor 24 juni aangemeld worden. Wij zijn nu al benieuwd welke buurt/straat met de meeste teams meedoet.

Nieuwscategorieën