Street Challenge 2022 - Wilthuisstraat Kampioen

12 september 2022

Op donderdag 8, vrijdag 9 en zondag 11 september vond het Street Challenge Toernooi plaats. Met maar liefst 125 deelnemers en 15 teams was het gezellig druk op ons tenniscomplex.

De teams waren gevormd uit straten (maar ook wijken) en streden om de wisselbeker die zondagmiddag is uitgereikt. Zowel tennissers als niet tennissers waren op ons tenniscomplex aanwezig. Na enkele potjes te hebben gespeeld hadden ook de niet tennissers de slag te pakken en wisten ze voor hun straat de nodige puntjes binnen te halen.

Tussen de wedstrijden door was er voor een warm en koud hapje gezorgd door de activiteitencommissie en op de zondag werd een ware gezonde brunch geserveerd. Hiervoor werd zelfs de strijd om de beker een half uur stilgelegd.

Ondanks de slechte voorspellingen was het weer ons goed gezind op deze dagen. Alleen op de vrijdag hebben de wedstrijden ruim een uur stil gelegen, om daarna verder te gaan tot 23.30 uur. Deze hele avond werd daarnaast opgevrolijkt door DJ Senn en Gerben. Zij zorgden voor een gezellige beat!

Op zondag was natuurlijk het hoogtepunt van het toernooi. De finale tussen de Wilthuisstraat en de Pastoor Havinkstraat. Na een stevige strijd wist de Wilthuisstraat de overwinning binnen te slepen.

Wij willen graag iedereen bedanken die zich heeft ingezet voor het slagen van dit geweldige toernooi. Zowel de activiteitencommissie als de vrijwilligers die hebben geholpen, maar bovenal de tennissers die aanwezig waren en fanatiek hebben gespeeld.