Openingstoernooi Jeu de Boules 2 april

23 maart 2023

Het jaarlijkse openingstoernooi wordt zondag 2 april a.s. gehouden.

Voor de tennissers begint het nieuwe seizoen en uiteraard wordt de jeu de boules club ook uitgenodigd. Een gezellige ochtend waarbij de jeugd, de senioren van de tennis en de jeu de boules leden sportief bezig zullen zijn.

Er wordt een onderling toernooi gespeeld en voor de beste dame en heer hebben we een kleine verrassing.

We beginnen om 10.00 met een kop koffie ( of thee) en u kunt nog een broodje mee eten. We spelen 3 rondes ( zoals gebruikelijk) en u speelt elke keer met een andere partner.

·     Zondag 2 april  a.s.

·     10.00 uur aanvang

Na afloop prijsuitreiking en kunnen we nog even gezellig nazitten onder genot van een drankje en een hapje.

Het is wel de bedoeling dat u zich opgeeft en dan kan via de app, de mail of het ons gewoon te zeggen.   Wij rekenen op uw komst en geef u dus op.