Jeu de Boules start vanaf 1 juni 2020

24 mei 2020

Beste leden,

Vanaf 1 juni mogen we weer beginnen met ons jeu de boules-spel dat we zo’n lange tijd hebben moeten missen, helaas hebben we ons wel te houden aan de protocollen zoals in ieder geval de 1½ meter regel.

Wij stellen het volgende voor:

We kunnen niet op 6 banen spelen, maar slechts op 3 banen, die worden dus een stuk breder en zo kunnen we afstand houden van elkaar. Dat betekent dus dat er per speelronde 6 teams van 2 personen kunnen spelen ( dus totaal maximaal 12 mensen).

We spelen nu op

- dinsdagmiddag 14.00 uur,

- dinsdagavond 19.00 uur

- donderdagmiddag 14.00 uur

- donderdagavond 19.00 uur.

U moet aangeven welke dag en tijd uw voorkeur heeft, u mag uiteraard ook voor meerdere keren inschrijven, maar we willen iedereen de kans geven om te spelen en maken dan voor de maand juni een schema waarop de namen staan.

Misschien is het raadzaam om wegwerphandschoenen te dragen Heeft u zelf jeu de boules ballen neem die dan mee, anders uiteraard kunt u de ballen van de club gebruiken, maar die moeten na afloop weer worden schoongemaakt.

Het clubgebouw zit dicht, maar het toilet is open.

Het coronavirus is nog niet uitgeroeid en daarom dienen we voorzichtig te zijn en uw en onze gezondheid gaat boven alles.

Graag vernemen wij wanneer u graag wilt spelen, zodat we een indeling kunnen maken.

De Jeu de Boules commissie.