Jeu de Boules - Start 1 juni 2021

19 mei 2021

Beste leden,

Corona heeft ons behoorlijk in zijn greep gehad en heeft grote gevolgen gehad voor ons normale leven. Langzamerhand  ziet het er naar uit dat we weer iets meer mogen en daarover zijn we zeer verheugd. We blijven uiteraard op onze hoede en we starten voorzichtig met ons mooie jeu de boulessport.

De meesten van onze leden zijn inmiddels wel een of twee keer gevaccineerd en dat geeft toch weer iets meer bewegingsvrijheid. De commissie heeft overleg gevoerd en zijn tot de conclusie gekomen dat we vanaf 1 juni a.s. weer starten en dan op maximaal 4 banen en dus maximaal 16 spelers, zodat we toch voldoende afstand kunnen houden.

We spelen op de dinsdagmiddag, donderdagmiddag, donderdagavond en op de zondagmorgen.

Alle leden ontvangen een mail zodat ze de aanwezigheid kunnen doorgeven.

Nu alvast veel plezier toegewenst en terug naar het oude normaal.