In memoriam Jeannette Klomp

14 juli 2022

Ons bereikte het droevige bericht dat Jeannette Klomp op dinsdag 5 juli op 67 jarige leeftijd is overleden.

Binnen de tennis kennen we Jeannette als een trouwe tennisspeelster die wekelijks op de tennisbaan te vinden was. Hier speelde ze met haar vaste damesgroep. Tijdens de diverse competitiewedstrijden was zij altijd aanwezig en speelde zelfs op de donderdag en zaterdag (twee keer in één week). In haar jongere jaren speelde ze op de dinsdag en met haar team zelfs nog in de eerste klasse. Jeanette was al vanaf 20 april 1993 lid van onze tennisclub. Ook na de tenniswedstrijden genoot zij samen met haar teamleden van de gezelligheid op onze tennisbaan.

Tennisvereniging Deurningen verliest door het overlijden van Jeannette een zeer gewaardeerd lid. Wij gaan haar dan ook erg missen als lid van onze vereniging.

Wij wensen Toon, Karlijn en Nick, Jolien en Dennis, Leon en Nino en de kleinkinderen Zion en Fedde veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Nieuwscategorieën