Coronatoegangsbewijs TV Deurningen / Clubgebouw

25 september 2021

Vanaf 25 september vervalt de 1.5 meterregel, maar er gelden nog wel enkele voorwaarden om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Binnen TV Deurningen is een coronatoegangsbewijs nodig als je gebruik wilt maken van onze kantine. Dit betekent dat als je in de kantine een hapje of drankje wilt nuttigen (zowel zittend als staand) er een coronatoegangsbewijs nodig is.

Daarom maken wij de volgende afspraken: Als je in de kantine wilt plaatsnemen is het verplicht je te melden aan de bar en het coronatoegansbewijs laten zien aan de vrijwilliger.

Heb je geen toegangsbewijs dan wordt je verzocht geen gebruik te maken van de kantine, maar van ons terras. Bij het afhalen van drankjes/hapjes in het clubhuis of aan de bar en het nuttigen daarvan op het terras of langs de baan is een coronatoegangsbewijs niet nodig.

Onze kleedkamers/toiletten zijn bereikbaar via de deur aan de zijkant, deze mogen gebruikt worden zonder coronatoegangsbewijs. De tussendeur tussen de kantine en de kleedkamer/toiletten gesloten blijven.

Wij verzoeken iedereen hier op een goede wijze mee om te gaan en de vrijwilligers actief je coronatoegangsbewijs te laten zien bij het plaatsnemen in de kantine. Heb je geen coronatoegangsbewijs neem dan plaats op het terras.

Je krijgt een coronatoegangsbewijs als je volledig bent gevaccineerd, een geldig herstelbewijs hebt of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud. Testen blijft gratis voor iemand die geen herstel- of vaccinatiebewijs heeft. Met de Coronacheck-app kan iedereen het coronatoegangsbewijs ophalen.