Corona-maatregelen - Buitensporten mag nog - Alleen enkelpartijen

24 december 2021

We zijn blij dat sporten nog mogelijk blijft. Bewegen is juist gezond, het draagt immers bij aan een goede weerstand en conditie. Het houdt je fit en scherp, geeft energie en dat hebben we nodig in deze tijd.

Onze tennisvereniging mag openblijven van 5 tot 17 uur.

• Maximaal 2 volwassenen (vanaf 18 jaar) mogen met elkaar buiten sporten. Zij houden onderling 1.5 meter afstand. Tennis met 2 volwassenen blijft dus mogelijk en kan veilig op 1.5 meter afstand. Verder geldt: geen fysiek contact, ga niet samen op het bankje zitten, geef geen high fives en wissel niet van baanhelft.
  • Kinderen en jongeren tot en met 17 jaar kunnen buiten sporten en onderlinge wedstrijden spelen op de eigen club.
  • Competities worden per direct stilgelegd.
  • Onze kantine is gesloten, maar er mag wel gebruik worden gemaakt van de toiletten.