Aanleg terras clubhuis / vernieuwing hekwerk TV Deurningen

06 augustus 2023

Een paar weken geleden zijn we begonnen met de aanleg van het nieuwe terras. We hadden gepland dit voor de bouwvak af te ronden, echter heeft het weer roet in het eten gegooid. De vele regen van afgelopen weken heeft ertoe geleid dat we het niet afgekregen hebben en het werk na de bouwvak pas weer hervat kan worden. Het geeft enige overlast, aangezien we niet over de tegels mogen lopen die al wel gelegd, maar nog niet ingevoegd zijn.

Wij willen jullie vragen de kantine alleen van de zijkant te betreden. Daarnaast wordt vanaf vandaag het hekwerk rond de banen 1 t/m 3 gerenoveerd, dit op dezelfde manier als we vorig jaar bij de banen 4 en 5 hebben gedaan. Dit betekent dat het gaas wordt verwijderd en de staande palen worden zwart geschilderd. Daarna zullen er nieuwe bovenliggers en nieuw gaaswerk worden aangebracht. Wij streven ernaar om dit alles ca. eind augustus klaar te hebben.

Tot die tijd kan er alleen op de banen 4 en 5 getennist worden. Wij beseffen dat dit tot enige overlast leidt en dat er mogelijk gewacht moet worden totdat er een baan beschikbaar is om op te kunnen tennissen, daarvoor vragen wij om uw begrip. Echter, als alles straks klaar is, ligt ons park er ook een heel stuk mooier bij.