Aangescherpte Corona Maatregelen

13 augustus 2020

Beste Leden,

De corona-maatregelen zijn per 10 augustus verder aangescherpt. Ook als Tennisvereniging Deurningen willen wij deze maatregelen volgen.

Dit betekent het volgende:

* Als er gebruik is gemaakt van ons tennispark dan is het mogelijk gebruik te maken van het clubgebouw/terras. De bedoeling is dat elke baan plaatsneemt aan een eigen tafel. Dus maximaal 2 a 4 personen aan één tafel. Uiteraard dient de 1,5 meter afstand in acht te worden genomen.

* Voordat gebruik wordt gemaakt van het clubgebouw/terras dient de gezondheidscheck te zijn doorlopen. Deze hangt op het informatiebord en meerdere exemplaren zijn aanwezig in ons clubgebouw.

* Daarnaast dient het registratieformulier welke aanwezig is in de kantine te worden ingevuld. Deze informatie kan dan worden gebruikt bij een bron- of contactonderzoek. De gegevens worden na 14 dagen vernietigd.

Wij vertrouwen op jullie medewerking.

De corona-coordinator.

Harold Oude Smeijers